torsdag 5 november 2009

Jag började virka mobilfickor bara för att testa... Små söta gråa möss som passade jätte bra att förvara mobilen i. Sen så provade jag att göra några i vitt å de blev nästan ännu gulligare... Å sen tyckte jag att det det var trist att bara göra möss... så jag testade bara lite att göra en utomjording/monster å den blev ju så sööööt så jag vara bara tvungen att göra några fler i andra färger. Sen innan jag fattat vad som hänt hade tv-rummet invaderats av dessa små varelser... För att dölja för min sambo hur besatt jag var, gav jag bort dem till nära och kära. men trots det finns de överallt... Jag har ju bara en mobil å de som jag inte använder ser så ledsna och övergivna ut. Finns det nån därute som vill adoptera ett monster???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar