måndag 28 december 2009

Nu har jag inte skrivit på en halv evighet känns det som. Skrämmande att tiden går så fort även för den som verkar ha mycket över... Julstressen har satt sina spår men friden har också haft sin plats. Egentligen är jag inte så förtjust i julen, men man får stå ut för sina nära och käras skull.. Tycker folk i allmänhet prioriterar helt fel under storhelger. För m in del hade jag hellre haft ett magert julbord och ett paket var under granen. Gåvor och mat som valts med kärlek och omsorg istället för att alla ska stressa med matlagning till en hel armé och köpa julklappar för mer än vad man har råd bara för att inte verka snål.... Men jag har firat som alla andra för andras skull... men jag fick som jag ville hemma iaf! Bytte inga klappar med Mackan, istället unnar vi oss nått ihop. Kanske blir det en ny TV på rean, de har han pratat om länge nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar